Los Dalton contra Lucky Luke.No siempre ganan los buenos


This is the end my only friend the end…

Suposo que solament em resta felicitar als premiats, vull dir als guanyadors. De fet no m’ha tocat ni la pedrea.

Suposo també, que espereu que parli o faci algun tipus d’acudit sobre l’enviament de pins i possible impugnació però no crec que valgui la pena, solament dir que teníeu raó quan jo deia que no serien tant …… de fer-ho, però m’equivocava.

La jornada electoral va passar sense incidències a la meva persona, vaig intentar no mirar els ulls a ningú, suposo que per por, totalment infundat doncs en realitat els importo francament poc. De fet, per altres persones, em vaig assaventar que creuen que he cobrat per fer aquestes vinyetes, ergo era un VENUT o comprat millor dit. Suposo que com “cree el ladrón que todos son de su condición” no els hi entra que pugui haver fet això sens ànim de lucre. Bé, ànim de lucre l’he tingut sempre però en aquest cas no he vist un duro, diguem-hi que al contrari. Sóc arquitecte i tinc la insana costum de fer coses altruístament, no sé, deu venir implícit amb el títol.

Bé ara tenen 4 anys per intentar complir totes aquelles coses que ja no van complir fa 4 anys, suposo  per falta de temps.

Jo, a la meva manera, y sobretot gràcies als vostres comentaris, continuaré informant de tot el que succeeixi, i suposo, a falta de mecenes, gratuïtament. Recordeu que us podeu suscriure i rebreu un mail quan hagin vinyetes noves (tranquils és gratis), idem per www.lexcurso.com

Comentaris sobre la vinyeta:
Algú m’ha demanat que de vegades s’agraeix una llegenda de totes les sutilesses sobre la vinyeta, doncs allà va…

Els Dalton són 4, però ja m’ha costat fer la caricatura de Houselove(falta de ganes i ha sortit fatal) que fer la del Cabr.., (buf!, l’acudit és massa fàcil que casi que no el faré)  m’ha fet mandra.
Em direu que el petit hauria de ser Komemarrón, però si seguiu la sèrie el que mana és el més petit.
L’OVNI és el Alobonzo (véase Hotel Hesperia)
Lucky Luke és D10, aquest cop sense sort.

  1. Et felicito per les teves tires còmiques, són molt enginyoses i tenen l’humor que feia falta en aquest món tant “seriós” que és l’arquitectura. La veritat és que és la única cosa que m’ha interessat de les eleccions.
    Jo proposo que, si la revista Inde continua, et fitxin perquè surtis a cada número, però sempre amb la teva pròpia objectivitat.
    Moltes felicitats i per molts anys puguis seguir dibuixant!

    • Moltes gràcies!!! comentaris com aquest fan que tingui la força necessària per continuar. Tot i això ara és moment de deixar la política al marge i continuar amb http://www.lexcurso.com que l’he deixat un pèl abandonat. (espero que ens retrobem allí).
      Respecte a l’INDE, sí, no estaria mal, però segons ells, la meva objectivitat s’ha vist afectada seriosament. No crec que em trobis allí. Tot i que seria una bona manera per demostrar que de veritat obren portes…

  2. Si fer coses altruistament va amb el títol d’arquitecte, llavors ja fa una bona pila d’anys que els que han manat i manen al COAC haurien d’haver estat empurats per intrusisme professional.
    Les coses no acaben amb els resultats electorals. Després de tot el rebombori que es va muntar durant la campanya electoral, el que han de fer tots els que es van presentar i no van guanyar es anar a les assemblees i fer oposició. De fet, caldrá veure com queda la composició de l’Assemblea, que pot fer moltes i moltes coses y que ha de controlar als de les juntes. Si les assemblees haguessin funcionat com deu mana ara el COAC noe staria tan pelat, perquè s’haurien demanat els comptes clars de tot. Espero que les dues candidatures que han perdut i tots els grups de representants que no van amb els qui han guanyat facin la seva feina i controlin el que fan aquests. No es tracta de fer-los la vida impossible, es tracta de que realment s’aconsegueixi d’una maleida vegada al COAC la transparència de gestió que s’ha estat predicant per les candidatures.
    Salut.

    • en relación a lo que dices de las cuentas, resulta muy interesante leer la liquidación de las cuentas del 2009 con un poco de sentido crítico (o simple atención) y darse cuenta de como le dan vueltas y más vueltas a los números para NO acabar diciendo que hubo déficit y que fue de 420.000 euros…

      • He visto que aun no están colgadas ni la memoria ni las cuentas del COAC que se supone aprobará la asamblea el dia 27 de mayo. Es muy importante esa asamblea porque será la primera de los representantes que fueron elegidos en estas elecciones, así que ahí veremos si realmente los que se manifestaban críticos en la campaña electoral saben hacer los deberes y saben mirarse unas cuentas, porque lo que es los anteriores, o estaban dormidos o no se enteraban de nada. Ademas se tendrá que mirar las cuentas de todas las demarcaciones, no solo las del COAC porque la fiesta se paga entre todos seas de la demarcacion que seas.
        De momento una cosa a tener en cuenta es que en la liquidacion de Barcelona más 70% de los ingresos de la Demarcacion fueron de cuotas y derechos de intervencion y por tanto no dependieron de ninguna buena política de los que mandaban, sino del impuestor evolucionario que estos pusieron sobre nuestros visados. Y en cambio los ingresos indirectos, que dependen de la buena política de los equipos que mandan solo fueron del 30% , por lo que está claro para quien quiera usar ese espíritu crítico que el equipo de Comerón no supo hacer los deberes y me temo que el equipo de Ludevid Comeron en el decanato tampoco habrá sabido hacerlos.

    • “Con tanto dibujito” se m’ha acumulat feina, la poca que tinc.
      Tens tota la raó, jo sempre he cregut que si més no, les llistes de representants votats tenen una responsabilitat com ara assembleistes hagin guanyat o no. Conec, de altres anys el desgast que provoca una campanya perduda, també he vist els canvis de jaqueta amb una rapidesa tal que inclús alguns ja mostren lleialtat el mateix dia de les votacions. Demanar explicacions, informes, contabilitats i sobretot transparència és de vegades tasca força complicada i pots passar a ser una mosca cojonera (bé també hi han casos de mosques cojoneres que els hi han donat algun càrrec amb significat monetari i s’han transformat amb mansos pardalets, Mir -a tu per on!) . Quans cops he vist denunciar i demostrar coses que farien ruboritzar fins a un Millet i han quedat en res, bé en res no, en un comentari de “els hi tens ràbia i t’estàs posant amb problemes…”. Tot això amb el temps esgota… però amb això no vull dir que no s’hagi de continuar denunciant o en definitiva fer oposició, tenim una responsabilitat envers els qui ens han votat, tan si has perdut com si has guanyat, com també tenien una responsabilitat els col•legiats al votar o no fer-ho i com també els que han votat tenen una responsabilitat per demanar que tant si has guanyat o com si ets oposició facis la teva feina (feina renumerada en el primer cas i gratis la segona).
      Com deia el tiet d’Spiderman “Un gran poder significa una gran responsabilidad”

  3. …els Dalton han tornat a Daisy Town… però ara sota l’atenta mirada de D10 Lucke…

    has tornat a brodar-lo !, has pensat en Shrek ???

    • Daisy Town? em penso que solament hi ha un dolent en aquesta serie. Pero m’agrada el concepte. Shrek massa entranyable, no se m’ho pensaré…

  4. Enhorabona per les vinyetes…són realment enginyoses. El que no tinc tan clar és que siguin tan enginyoses les persones a es qui és dius recolzar per a menar els fils del CoAC. Si realment t’agrada investigar, fer àcida crítica política, etc…dedica una estona a informar-te sobre com acrtuen en la vida real el Sr.D10 i algun altre membre de la seva llista, sobretot alguns comportaments envers altres companys com tu i com jo.
    Com que el temps ho aclareix tot, tot se sabrà…tindràs llavors ocasió de fer una vinyeta que ho denuncii o de no fer-la i demostrar que potser no ets tan independent com proclames…espero que sigui lo primer i poder felicitar-te de nou..

    PD: ser polític no voi dit ser cec…vil dir ser just,oi?

    • Gràcies i en efecte, he comès una errada important, aquesta pàgina volia des de un principi ser una pàgina imparcial i independent. De fet em va passar pel cap fer una candidatura pròpia però el fet de posar un nom real, i la incapacitat de trobar altres membres de junta i la vergonya de fer els pitjors resultats de la historia del Coac em va fer desestimar la idea i involucrar-me en una llista de representants per així poder ser assembleista. La cosa es va anar enredant, i com totes les llistes, aquesta donava suport a un candidat, D10, jo no el coneixia de res, cosa que diu poc de mi, però em va semblar una persona amb les idees clares i bona persona (també m’ho va semblar en el seu moment el Komemarrón, al qui li vaig donar l’oportunitat d’entrar al col•legi, el vaig recomanar al Ludovito, etc, etc i desprès em va apunyalar per l’esquena, d’aquí tanta rancúnia, però això és una altre història..) , la cosa es va anar liant i inclús em van posar com vocal de demarcació, en aquest punt, efectivament vaig perdre tota la independència que es mereixia aquesta pàgina. Espero recuperar-la, doncs dels errors se n’aprèn, i et puc assegurar que intentaré mantenir la imparcialitat i la independència, tot i que això faci que pugui aconseguir molts més enemics dels que ja tinc.

      • S’entèn perfectament…era només que em semblava escaient fer-te algun advertiment sobre algunes coses que savia i que no m’encaixavenn massa en el teu estil…Avui en dia, per desgràcia, prendre partit per algú (fins i tot per un mateix…) és un bitllet de tren cap a la frustració i el desengany…no tindia que ser així però és el que hi ha.

        Ànims i endavant


Responder

